W tym artykule dowiesz się:
- Jaki sprzęt kwalifikuje się do serwisu?
- Jak utworzyć zgłoszenie serwisowe?
- Jakich kosztów możesz się spodziewać?
Aby rozpocząć procedurę serwisu lub reklamacji sprzętu wypełnij, zweryfikuj i prześlij formularz RMA znajdujący się pod tym adresem.
Dane przesłane za pomocą formularza pozwolą na sprawną obsługę zlecenia. Dostaniesz zwrotnie informację o sposobie adresacji oraz opisu przesyłki.
Po akceptacji zgłoszenia otrzymasz powiadomienie z dalszymi instrukcjami.
Jeżeli w przyszłości będziesz chciał utworzyć nowe zlecenie RMA skorzystaj z formularza na naszej stronie internetowej pod adresem www.atte.pl/rma.
Jaki sprzęt kwalifikuje się do serwisu?
Do serwisu można przesłać każde urządzenia ATTE niezależnie od miejsca i daty jego zakupu. Nie ma konieczności przesyłania dokumentu zakupu. Serwis zostanie rozpatrzony niezależnie od tego czy zostanie zgłoszony przez dystrybutora, instalatora czy użytkownika końcowego.
Kody QR umieszczone na produkcie jednoznacznie pozwalają na jego identyfikację. Zadbaj o to żeby pozostały czytelne.
Jak utworzyć zgłoszenie serwisowe?
Poprzez formularz
Jakich kosztów możesz się spodziewać?
Jeżeli serwis jest płatny to kontaktujemy się z klientem w celu akceptacji kosztów oraz sposobu rozliczenia.
Serwisy gwarancyjne są realizowane automatycznie - nie jest wymagana akceptacja klienta.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.