Gwarancja. Postępowanie z tytułu gwarancji
1.
ATTE Power Sp. z o.o. zwana dalej Producentem lub Gwarantem, udziela na swoje produkty ograniczonej gwarancji na okres 3 lat od daty sprzedaży umieszczonej w dowodzie zakupu, jednak nie dłużej niż 4 lata od daty produkcji.
2.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową (rękojmi).
3.
Gwarancja obejmuje wymianę lub naprawę produktu niesprawnego z przyczyn zależnych od producenta, tkwiących w sprzedanej rzeczy, w tym wad produkcyjnych i materiałowych o ile wady zostały zgłoszone przed upływem okresu wskazanego w punkcie 1, jednak nie później niż 7 dni od dnia wykrycia wady.
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
4.
W przypadku uznania reklamacji z tytułu gwarancji, Producent zobowiązuje się do realizacji obowiązków wynikających z gwarancji w czasie do 14 dni od daty dostarczenia produktu do siedziby gwaranta jednak w przypadku poważnych wad okres ten może ulec wydłużeniu, nie dłużej jednak niż do 30 dni roboczych, o czym Producent poinformuje nabywcę produktu przed upływem 14 dni od daty dostarczenia produktu do siedziby Gwaranta.
5.
Produkt zgłoszony do gwarancji należy dostarczyć do miejsca zakupu lub do serwisu Gwaranta na adres:
ATTE Power Sp. z o.o.
ul. 3 maja 5,
32-400 Myślenice tel: +48 12 378 94 02,
e-mail: serwis@atte.pl
6.
Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych jest dołączenie do reklamowanego produktu, dowodu zakupu zawierającego datę zakupu i nazwę produktu oraz opisu i daty uszkodzenia. Producent zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji bezpłatnego serwisu gwarancyjnego zgodnie z niniejszą gwarancją w przypadku braku dokumentów, o których mowa powyżej w zdaniu poprzedzającym, lub jeśli informacje w nich zawarte są niekompletne lub nieczytelne. Gwarancja nie przysługuje, gdy nazwa modelu lub numer seryjny umieszczony na produkcie zostały zmienione, zmazane, usunięte lub zatarte. Uszkodzenie etykiet produktu powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych
7.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia produktu w przypadku:
- zdarzeń niezależnych od Producenta;
- uszkodzenia mechanicznego;
- użytkowania produktu niezgodnie z instrukcją obsługi oraz jego przeznaczeniem;
- dokonywania napraw produktu we własnym zakresie;
- braku serwisowania produktu zgodnie z instrukcją obsługi;
- uszkodzenia będącego następstwem stanu lub defektów systemów, z którymi używany jest zakupiony w ATTE Power produkt lub w których skład wchodzi;
- zdarzeń losowych w tym m.in.: wyładowań atmosferycznych, zalania cieczą, działania wysokich temperatur, działania chemikaliów;
- zaniedbania bieżącej konserwacji produktu.
8.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje ryzyka przypadkowej utraty lub zniszczenia produktu związanych z transportem produktu do Producenta w przypadku gdy kupujący/konsument organizuje samodzielnie transport.
9.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
- okresowych przeglądów technicznych;
- elementów zużywalnych lub podlegających wyczerpaniu.
10.
Odpowiedzialność Producenta ogranicza się do wartości modułu produktu ustalonej według ceny detalicznej z dnia zakupu i nie obejmuje pozostałych szkód powstałych w związku z jego uszkodzeniem lub wadliwym działaniem.
11.
Gwarancja obejmuje urządzenia sprzedane na terenie Polski i w żadnym zakresie nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową oraz z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
12.
Istnieje możliwość odpłatnego przedłużenia gwarancji na okres 5 lat od daty zakupu. O szczegóły proszę pytać producenta, gdyż dla każdego z produktów oferowanych przez producenta kwota jest inna, zależy od ceny produktu.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.